Reklamace

REKLAMACE ZBOŽÍ

Potřebujete nosítko, či jiný doplněk pro nošení z našeho e-shopu reklamovat? Pojďme se do toho společně pustit. Snažili jsme se celý reklamační proces maximálně ulehčit tak, aby pro vás byl co nejrychlejší a nejpříjemnější.

REKLAMACE = NEJLEPŠÍ FORMA NAŠÍ REKLAMY

Na reklamace se díváme úplně jinak než většina ostatních. Vytvořili jsme si jednoduché pravidlo, které říká, že reklamace je nejlepší forma reklamy.

Víte, jak se pozná dobrý pojišťovák? Jednoduše. Poznáte ho až ve chvíli, kdy chcete zrušit pojistku. Jasně, když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají, a to umí nejen pojišťováci dokonale. A dobrého a poctivého obchodníka poznáte právě až ve chvíli, když potřebujete se zakoupeným zbožím pomoci nebo ho rovnou reklamovat.

Přesně proto víme, jak máme k reklamaci přistupovat. Můžete se spolehnout, že uděláme maximum pro to, abychom ji vyřešili co nejrychleji. Nehrajeme si na zákonné lhůty 30 dní, budeme na reklamaci makat od prvního dne, abychom ji vyřídili co nejrychleji. Během reklamace spolu budeme v kontaktu, ať máte neustále aktuální informace o tom, co se s celou záležitostí děje.

NÁVOD NA PODÁNÍ REKLAMACE:

  1. Stáhněte si reklamační formulář ve formátu Excel či PDF
  2. Vyplňte formulář - doporučujeme popsat závadu co nejpřesněji, klidně připojte nákres (červená políčka jsou na nás)
  3. Formulář  vložte do zásilky, která bude obsahovat kompletní zboží (ne pouze reklamovanou část), které je třeba zabalit tak, aby balení dostatečně bránilo poškození výrobku během přepravy, a to včetně obalu výrobku
  4. Pro zabalení můžete využít třeba igelitovou tašku. Prosím NELEPTE štítky na původní obal
  5. Odešlete na naši adresu pomocí Zásilkovny - využijte náš zpětný kód 90864607. Na jakékoliv pobočce (výdejním místě) nahlaste tento kód. Obsluha Vám vytiskne štítek. Je to nejjednodušší způsob dopravy.

 VYŘÍZENÍ VAŠÍ REKLAMACE

Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy hodnotí přímo výrobce, dovozce zboží nebo oprávněná osoba (např. zbožíznalec), který k tomu vydá své písemné stanovisko. Klasická byrokracie, ale nebojte, všechno budeme hlídat, aby celý proces proběhl hladce.

Pokud reklamaci uznají (hurá), zašleme vám opravený výrobek, nový kus nebo vám vrátíme peníze převodem na váš bankovní účet nejpozději do 14 pracovních dnů. 

 

VÍCE INFORMACÍ

Snažili jsme se popsat to nejdůležitější. Přesto, pokud byste měli k reklamacím jakékoliv otázky, neváhejte se na nás kdykoliv obrátit. Samozřejmě máte k dispozici i kompletní Obchodní podmínky, kde se dozvíte do puntíku úplně vše.